Úgy kezdődött az egész, hogy a nagy tanulás közepette kicsit pihenni akartam, ezért felnéztem nico-ra, és épp elkaptam egy Kanipan.-niconamát! (Ő ugye – már  nem annyira ismert utaite, de számomra egy igazi legenda, ugyanis ő volt a legelső utaite, akit hallottam!)

Úgy látszik, Kanipan.-sama is egy ilyen éjjeli bagoly.. Mert ugye, ami nálunk délután 3 óra, Japánban az már éjfél körül van, de néhány utaite, pl. Sekihan is ilyen éjnek idején szokott niconamát tartani.

Nagyjából 1 óránál járt a nama, mikor beléptem, de nem volt senki sehol (mármint a host) ( ・_・)

Egy kis asztalkát láthattunk egy minike notebook-kal, amin ugye látszódott a nama, egy rózsaszín gyerekolló szétdobálva meg egy piás flakon a sarokban :D

Már épp kezdett háborogni a nép, hogy nincs senki, mi ez az egész, (volt, aki 3 percenként ellenőrizgette, hogy változott-e valami; volt, aki azt ismételgette, hogy "nincs már motiváció, hogy itt maradjak"; volt, aki random betűket írt sorjában), de azért így a semminek is volt 600 nézője meg 900 kommentje.

Aztán egyszer csak megjött Kanipan.-sama, pizsamában :D Mint kiderült, épp kaját készített, azt hiszem, chaahant, de a kommentelők pilafot (ilyen rizseshús-szerű étel) emlegettek, úgyhogy nem vagyok benne biztos.

Előbb elrakta a nagy rumlit, aztán kirakta a kaját, meg egy helyes kis piros bögrét egy kancsóval együtt, valamint egy zsírkirály mikrofont, aztán nekilátott az evésnek. Ezután valami érdekes kávét (vagy teát?) ivott, közben különféle témákról beszélt, amikre a kommentelők kérdeztek rá, pl. volt szőke is a haja, de az úgy 12 évvel ezelőtt volt (most fekete bubifrizurája volt), meg hogy 900 gigás a HDD-je, és hasonlók.

Aztán elővett egy általam ismeretlen... objektumot, egy MOTHER feliratú dobozból egy kis kék kukát (vagy ételtárolót vagy nemtudommit) meg egy nyomi plüss..gnómot, amit aztán belerakosgatott a "kukába". Erről a jelenségről fogalmam sincs, hogy mi lehetett :D

A nagy értelmesség közepette, úgy döntöttem, inkább nem nézem tovább :D Úgyse figyeltem teljesen, mert nem történt kb. semmi... Azért, mikor elmentem (akkor úgy 2 óránál járhatott a nama), már majd 1000 néző volt, 1500 kommenttel. 

Remélem, legközelebb valami értelmesebb, éneklős niconamába botlok, deeeee azért köszönjük szépen Kanipan.-samának, hogy ezt megtartotta! Otsu! ヽ(゜∇゜)ノ

 

Itt van pár screenshot:


A bejegyzés trackback címe:

https://youtaite-naploka.blog.hu/api/trackback/id/tr975765000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása